Mat mat och mat =)

Idag har jag varit nere i Åhus och gjort i ordning second hand prylar som jag sorterat ut här hemma=) Min kusin hyr ut loppisbord i lokalen bredvid så fyllt upp ett bord där idag.Skulle kunna fylla hela lokalen med prylar här hemifrån helt sjukt med grejer man hittar när man börjar rota.Hela garaget var fullt med prydnadssaker och kläder ja allt skit.Sen var vi och tog en Lunch på Domus idag blev en bakad potatis med kyckling röra=)Ikväll skall jag fortsätta utrensningen.Skall börja på Leons rum =O .Igår Lunchade jag med en gammal kompis och min kusin och hennes lilla charmtroll Liam. Han är så otroligt söt =)är nu 6 mån och han satt bara och log så man smälte.Mitt lilla charmtroll ligger nu och sover och jag hoppas att han snart vaknar en runda innan natten för vill köra och handla mat.Marcell är i Tomelilla på ett jobb så blir nog sen idag.På torsdag är det tid för ultraljud är ju i vecka 18 nu.Vi har beslutsångest om vi skall ta reda på könet eller ej =Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart