Den jädra startspärren är borta;)

Här har man åkt på influnsan genom förkylda både Leon och jag =(idag skall vi bara vara hemma och ligga under täcket och titta på tv burken.Blir väl något gott på menyn också senare.Tänkte smälla ihopa en äppelkaka med vaniljsås .Igår hade jag öppet och det var lite kunder i affären som handlade men hoppas på fler sen när turisterna anländer till Åhus.Hela tjocka släkten var nere i Åhus igår då min kusin öppnat bredvid mitt.Så var en riktigt trevlig eftermiddag förutom den jädra bitande kylan.Idag har Marcell varit iväg och hjälpt min mormor och morfar i trädgården och marcells bror varit här och hjälpt mig med bilen.Kopplat bort en startspärr som bara fungerade när den kände för det. Var ett väldigt pilljobb och många sladdar ,och såklart var alla sladdar svarta också, men nu är det fixat och bilen startar med nyckel=)

Tänkte bara vissa mina naglar=) om man ej kan ha långa så kan man ploja till dem lite=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart