Länge sedan sist ;)

Hej var ett tag sedan jag uppdaterat här  haft mycket annat att pysslat med.Mina dagar består av att vara och njuta av livet och bara göra det jag känner för att göra. Är ju fortfarande mamma ledig och pysslar med firman när jag tycker det är roligt för då blir det så mycket bättre =) Just nu håller vi på att bygga ett trädäck som vi räknar med att ha mycket glädje av under sommaren =) Fyller 30 år på fredag mitt på midsommar och allt men har planerat fest den 2 Juli så får väl hoppas på att trä däcket är färdigt till dess=) Planerar nu dag för dag vad som faller mig in att göra =) Var på loppis i lördag och ack så roligt jag tycker det är och gå och kolla en massa fynd och udda prylar.Blev bland annat en gammal bibel och en service i 55 delar som jag blev förälskad i  =) Mina små barn bara växer och växer och ger mig så mycket glädje.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin Top Personligt bloggar Personligt Blogg listad på Bloggtoppen.se Företagsbloggar

Företagsstart